چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

اینستاگرام شبکه اجتماعی شادی، غذا، مسافرت،، جشن، یادگاری، خوشگلی و خوش تیپی، شیرینی، مهمانی، کافه و کلی چیزهای خوب دیگر است. به مواردی که برای نمونه ذکر کردم دقت کنید همه این‌ها چیزهایی است که مردم به راحتی و با کمال میل برای آن هزینه می‌کنند. به همین دلیل ساده و مهم، اینتساگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب درآمد است.

روش اول:فروش مستقیم محصولات. به احتمال زیاد خیلی از تولید کنندگان لوازم شخصی، مد یا لوازم تزئینی را می‌توانید در اینستاگرام پیدا کنید که تصاویر اجناس خود را منتشر می‌‌کنند، به فروش می‌رسانند و از اینستاگرام به عنوان یک رسانه رایگان برای تبلیغ محصولات خودشان استفاده می‌کنند. این روش زودبازده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

روش دوم: تبلیغات. در این روش افراد با ترفندهایی که در ادامه ذکر می‌کنیم به تعداد قابل توجهی دنبال‌کننده یا همان فالوور دست پیدا می‌کنند و تبدیل به یک رسانه پر بازدید می‌شوند، سپس با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی در بین محتوای منتشر شده، به درآمد خوبی می‌رسند. این روش ساده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

روش سوم: برندسازی. این روش مخصوص صاحبان کسب‌وکارهاست که از پتانسیل اینستاگرام برای توسعه برند و بازاریابی خود استفاده می‌کنند. برندها در این روش به صورت دائم روی محصول یا خدمات خاصی تأکید نمی‌کنند و به جای فروش مستقیم محصول، سعی در هدایت کردن مشتری به محل اصلی عرضه محصول خود که وب‌سایت یا فروشگاه است دارند. این روش اصولی‌ترین و بهترین روش کسب درآمد از اینتساگرام است.

روش چهارم: خرید و فروش صفحات و فالور. این روش در واقع همان دلالی است که همه‌جا وجود دارد. افرادی صفحات کاذب درست می‌کنند و با روش‌های عجیب و غریب کاربر جذب کرده و بعد به دیگران می‌فروشند و در این بین از هیچ تلاشی برای سوء استفاده از اعتماد دیگران دریغ نمی‌کنند! اگر چه این روش می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد اما بدترین روش درآمد اینترنتی از این شبکه‌اجتماعی است.